Concert “Bon Trio”

Stichting Kunstprojecten Tilburg presenteert het concert “Bon Trio”. Het concert vindt plaats op Zondagmiddag 14 Juli in het Restaurant “Giardino d’Italia” van Bram van Beurden. Als jij hier bij wilt zijn, kun je via de voorkant van het restaurant de Huibevendreef 22, of via de achterkant van het restaurant naar binnen, via de Reeshofdijk. Inloop concert vanaf 14.00 uur. Het concert is van 14.30 uur tot 15.30 uur, mogelijk dat er een pauze is van ‘n kwartier, dan is het afgelopen om 16.00 uur. Het concert is Gratis i.v.m. een Subsidie. Omdat de Gemeente Tilburg de wijk de Reeshof wil promoten voor cultuurparticipatie.

Achtergrond informatie van “Bon Trio”

BonTrio” is een semi acoustisch trio waarbij de nadruk ligt op meerstemmige zang.

We spelen een mix van pop, country, rockabilly en reggae in een eigen jasje. De leden nemen alle 3 een evenredig aandeel in de leadzang.

Liesbet Kwantes, gitaar en zang ,Joop Pollet, gitaar en zang ,Jan de Laat, contrabas en zang. Dus wil jij bij dit bijzonder concert aanwezig zijn, reserveer dan tijdig via het mailadres:

stichtingkunstprojecten@outlook.com . Groet Henk Verhoeven – www.stichtingkunstprojectentilburg.nl