Concert De Fraans en den Eerik

Stichting Kunstprojecten Tilburg presenteert het concert “De Fraans èn den Eerik”. Dit concert vindt plaats op Zondagmiddag 8 September in het Restaurant “Giardino d’Italia” van Bram van Beurden. Als jij hier bij wilt zijn, kun je via de voorkant van het restaurant de Huibevendreef 22, of via de achterkant van het restaurant naar binnen, via de Reeshofdijk. Inloop concert vanaf 14.00 uur. Het concert is van 14.30 uur tot 15.30 uur. Het concert is Gratis i.v.m. een Subsidie. Omdat de Gemeente Tilburg de wijk de Reeshof wil promoten voor cultuurparticipatie. Over de artiesten: Allround – kunstenaar F. van der Meer (vooral bekend van zijn poppen Ferry van de Zaande en Fred van Boesschoten) en schrijver, Erik van Os (Sesamstraat -) liedjes, gedichten, kinderboeken, brengen vrolijk stemmende verhalen en Tilburgs gemaaw, zichzelf begeleidend op gitaar en ukeléle onder het motto: “Ik zeg jou wé óns moeder zeej: et Tilburgs gao nóg jaorre mee !” Dus wil jij bij dit bijzonder concert aanwezig zijn, reserveer dan tijdig via het mailadres: stichtingkunstprojecten@outlook.com. Groet Henk Verhoeven – www.stichtingkunstprojectentilburg.nl