Koek, Wous en Trommel

Stichting Kunstprojecten Tilburg presenteert het concert “Ode aan de Liefde” van “Koek, Wous & Trommel”. Het concert vindt plaats op Zondagmiddag 17 November in het Restaurant “Giardino d’Italia” van Bram van Beurden. Als jij hier bij wilt zijn, kun je via de voorkant van het restaurant de Huibevendreef 22, of via de achterkant van het restaurant naar binnen, via de Reeshofdijk. Inloop concert vanaf 14.00 uur. Het concert is van 14.30 uur tot 15.30 uur, met een pauze van ‘n kwartier, dan is het afgelopen om 16.00 uur. Het concert is Gratis, omdat de Gemeente Tilburg de wijk de Reeshof wil motiveren en ondersteunen bij cultuurparticipatie.
Achtergrond informatie van “Koek, Wous & Trommel”
Koek, Wous &Trommel brengen vrolijke liedjes over uiteenlopende zaken als familie, kippen, hun eigen bandje, en ongewenste dingen in het leven. Maar ook hebben zij een dansnummer waarbij je kunt blijven zitten, en zelfs een aanstekelijk nummer over ongewenste kinderloosheid ! Het repertoire omvat verder een reeks odes aan de vele verschijningsvormen van de liefde, zoals onbeantwoorde, de toegewijde, de prille, de afgewezen, de trouwe, en de ontrouwe liefde.

De artiesten zijn: Beewee Nederkoorn – zang, percussie, Henk Koekkoek – tenorgitaar, altsax, achtergrondzang, Piet Maas – basgitaar.

Dus wil jij bij dit bijzonder concert aanwezig zijn, reserveer dan tijdig een plek via mailadres: stichtingkunstprojecten@outlook.com Groet Henk Verhoeven – www.stichtingkunstprojectentilburg.nl