Concert Liseth & Lucas

Stichting Kunstprojecten Tilburg presenteert het concert van het Duo Liseth & Satellite in het restaurant “Giardino d’Italia” van Bram van Beurden. Het concert vind plaats op Zondagmiddag 27 Augustus. Als u bij dit concert wilt zijn, kunt u via de voorkant van het restaurant de Huibevendreef 22, of via de achterkant van het restaurant naar binnen gaan, via de Reeshofdijk.
Inloop concert: vanaf 14.00 uur. Het concert is van 14.30 uur tot 15.30 uur. Nu even goed opletten, dit concert is Gratis ! Waarom is dit gratis: Omdat de Gemeente Tilburg een subsidie heeft gegeven voor de bevordering van Cultuur en Cultuurparticipatie in de wijk “Reeshof”.
Achtergrond informatie van het duo. Zangeres gitariste Liseth Horsten heeft een stem van het herkenbare soort. Ze speelde in diverse muziekprojecten en bracht als singer songwriter enkele demo’s en EP’s uit. Waarvan de laatst EP met haar band “Liseth & The Satllites”. In een duo bezetting speelt ze met haar vaste bassist Lucas Beukers een verzameling sterke en persoonlijke songs, van verhalende en melancholische luisterliedjes tot akoestische rock. Hier en daar afgewisseld met een ode aan een van haar muzikale helden. Ritmisch gitaarwerk en een dragende en jazzy contrabas begeleiden een karaktervolle, warme en authentieke zangstem.

Dus wil jij bij dit bijzonder concert aanwezig zijn, reserveer dan tijdig via het mailadres: stichtingkunstprojecten@outlook.com.

Groet Henk Verhoeven
Stichting Kunstprojecten Tilburg
stichtingkunstprojecten@outlook.com
tel: 013 – 543 33 49, 06 – 447 45 911.