concert Claudy Music

Stichting Kunstprojecten Tilburg presenteert het concert “Claudy”. Het concert vind plaats op Zondagmiddag 17 Maart. In het restaurant “Giardino d’Italia” van Bram van Beurden. Als jij hier bij wilt zijn, kun je via de voorkant van het restaurant de Huibevendreef 22, of via de achterkant van het restaurant naar binnen, via de Reeshofdijk.
Inloop concert vanaf 13.00 uur. Het concert is van 13.30 uur tot 14.30 uur. Het concert is Gratis i.v.m. een Subsidie. Omdat de Gemeente Tilburg de wijk de Reeshof wil promoten voor cultuurparticipatie. Achtergrond informatie van de muzikant “Claudy”. Claudy speelt akoestische muziek met gitaar eigen werk, plus covers. Zie hiervoor haar website: www.claudymusic.nl. Dus wil jij bij dit bijzonder concert aanwezig zijn, reserveer dan tijdig via het mailadres: stichtingkunstprojecten@outlook.com .
Groet Henk Verhoeven- www.stichtingkunsprojectentilburg.nl