Concert “DEHAZE”

Stichting Kunstprojecten Tilburg presenteert het concert van het Duo Wessel Maas en Sjors de Haas genaamd “DEHAZE”. Het concert vind plaats op Zondagmiddag 26 November. In het restaurant “Giardino d’Italia” van Bram van Beurden. Als u bij dit concert wilt zijn, kunt u via de voorkant van het restaurant de Huibevendreef 22, of via de achterkant van het restaurant naar binnen, via de Reeshofdijk.

Inloop concert: vanaf 14.00 uur. Het concert is van 14.30 uur tot 15.30 uur. Het concert is gratis i.v.m. een Subsidie. Omdat de Gemeente Tilburg de wijk de Reeshof wil promoten voor cultuurparticipatie. Achtergrond informatie van “DEHAZE”.

DEHAZE is een 20-jarige singer-songwriter uit Tilburg. Hij creëert een “safe space” met muziek die voortkomt uit pijnlijke ervaringen uit zijn verleden. Op 26 november gaat hij samen met Wessel Maas dezelfde “safe space” bubbel creëren. Met een mix van mooie covers als “going to a town” van Rufus Wainwright en eigen werk.

20 oktober kwam DEHAZE zijn debuut single “take it all in” uit en de volgende single staat in januari op de planning.

Dus wil jij bij dit bijzonder concert aanwezig zijn, reserveer dan tijdig via het mailadres: stichtingkunstprojecten@outlook.com.

Groet Henk Verhoeven

Stichting Kunstprojecten Tilburg

stichtingkunstprojecten@outlook.com

tel: 013 – 543 33 49, 06 – 447 45 911.