Concert Trio Misto

Stichting Kunstprojecten Tilburg presenteert het concert “Trio Misto” in het restaurant “Giardino d’Italia” van Bram van Beurden. Het concert vind plaats op Zondagmiddag 24 September. Als u bij dit concert wilt zijn, kunt via de voorkant van het restaurant de Huibevendreef 22, of via de achterkant van het restaurant naar binnen, via de Reeshofdijk.
Inloop concert : vanaf 14.00 uur. Het concert is van 14.30 uur tot 15.30 uur. Het concert is gratis i.v.m. een Subsidie. Omdat de Gemeente Tilburg de wijk de Reeshof wil promoten voor cultuurparticipatie. Achtergrond informatie van “Trio Misto”.

Zangeres Marleen Achten en Trio Misto brengen de muziek van grote chansonniers als Edith Piaf, Jacques Brel en Charles Aznavour weer tot leven.
In de bezetting van zang, accordeon, gitaar en contrabas nemen zij u in eigen arrangementen mee naar de tijd van het beroemde Franse chanson.
Marleen Achten is afgestudeerd voor zang lichte muziek aan het Rotterdams Conservatorium.
Zij verzorgt optredens met diverse orkesten en is veel gevraagd op ceremonies en verschillende podia.
Accordeonist Hans Sparla geniet bekendheid als trombonist in de jazzscene maar betuigt in Trio Misto graag zijn liefde voor accordeon en de musette.
Gerard Brohm speelde contrabas en basgitaar in tal van jazz en latin formaties met Amerikaanse, Braziliaanse en Angolese musici.
Gitarist Paul Hagenaars heeft klassiek gitaar gestudeerd en geïmproviseerde muziek. De combinatie kenmerkt zijn speelstijl.
Graag maken wij u getuige van een mooi concert!
Dus wil jij bij dit bijzonder concert aanwezig zijn, reserveer dan tijdig via het mailadres: stichtingkunstprojecten@outlook.com.

Groet Henk Verhoeven
Stichting Kunstprojecten Tilburg
www.stichtingkunstprojectentilburg.nl
stichtingkunstprojecten@outlook.com
tel: 013 – 543 33 49, 06 – 447 45 911.